Eilen siis rupesin pakkailemaan ja kuin ihmeen kaupalla sain kun sainkin kaikki mun tavarat mahtumaan mun matkalaukkuun. Tiukkaa teki - oon vissiin ostanut aika paljon kaikkea. No mut joo kuitenkin ajattelin etta siis tanaan heti koulun jalkeen Evelyn tulee hakemaan mut ja vie uuteen isantaperheeseen. Siihen, jonka se oli mulle aiemmin ilmottanu. Se, joka oli ihan lahella sita mun entista asuinpaikkaa ja kaikkea. Et meen samaan kouluun ymsyms. No sit se soittikin mulle et joo mulla on sulle uutisia. Ekaks huonot uutiset: Se perhe peruutti. Olin sillee et.. Ahaa, no jaanks sittenkin tanne vai mitahan hemmettia? No ei siin sit se sano et joo, mut mulla on jo toinen perhe sulle. Ja ne voi ottaa sut tanaan. Et ne asuu Heredian keskuksessa ja perheessa on sisko, veli ja aiti. Nooooo, sit ekaksikin Evelynilla kesti joku 3tuntia et tuli hakemaan mua. Venailin siin laukut ja kaikki pakattuna - ajattelin et se tulis heti hakemaan niin kun oli sanonu. Ja ainiin, taa perhe on vaan valiaikanen - sen jalkeen tasta sitten lahetaankin Guanacasteen. Eli siis "vahan" kauemmas. Mut en sit tiia, millon. Huomenna jokatapauksessa pitaa menna paakaupunkiin jotta noi saa mun sormenjaljet sita viisumia varten. Mut en nyt sit tiia. Taa on niin sekavaa. Kai sita pitaa vaan menna hetki kerrallaan ja kattoa, mita tapahtuu.

Perheesta en oo viel tavannu muuta kun mun siskon. Aiti lahti jonnekkin lomalle - rannalle ilmeisesti. Ja hostveli lahti jonnekin sen tyttoystavan kanssa. Mut kun sanoin, etten oo paljoa viel nahny costa ricaa niin mun hostsisko oli heti sillee, et aijaa no voidaan teha sita ja tata ja tota ja nain ja noin. Ma siin sillee huuli pyoreena et ai? Okei. Mitenvaan. Ja naiden talo on ihan sikasiisti. Tosin niilla ei oo nettia ollenkaan. Mut talo on tosi sopo. Pieni tosin, mut sopo. Jos ikina muutan tanne, ostan tollasen talon. Ei se nyt voi paljoa maksaa :D:D Niinkun ei juuri mikaan muukaan taalla. Paitsi elektroniikka. Mut joo. Kai sita vois pikkuhiljaa menna, mua vasyttaa ihan sikana. Heranny kuitenkin 5.30 taas.

Ainiin, mut mun ei tarvii menna kouluun vissiin ihan vahaan aikaan. Dunno.