2009539.jpg

Oltiin tossa sitten viikko rannalla. .. ajattelin vaan ilmottaa ;D

Okei, tiedän etten oo kirjotellu vähään aikaan. Oon vaan ollu laiska. Mutta jos nyt yritän kirjotella lisää.

Viime lauantaina sitten tosiaan mentiin rannalle. Tai se oli sellanen ihan kiva hotelli, jossa oli uima-altaat ja rannalle oli matkaa meijän huoneesta joku 50m tai jotain sinne päin. Meijän piti lähteä jo perjantaina sinne, mutta täällä satoi niin jumalattomasti, että päätettiin että turvallisempaa on jos lähdetään vasta lauantaina. Tosiaan. Costa Ricaa on höykyttänyt nyt jos jonkinmoiset trooppiset myrskyt - toisin sanoen on satanut kun esterin perseestä viimeset pari viikkoa. Nyt kai rupee olemaan jo ohi pikkuhiljaa (toivottavasti!) No tosiaan sit lauantaina selvittiin sinne paikkaan, eikä edes kastuttu. Ihan ensimmäisenä kun tultiin ja näin, että tää hotellihan siis sijaitsee vuoren rinteellä. Voitte siis ehkä kuvitella, kuinka JÄRKYTTÄVÄT ala- ja ylämäet siellä on. Olin jo ihan kauhuissani et voihan pylly - pitääkö mun tosiaan kiivetä näitä järkyttäviä mäkiä ja TÄSSÄ kuumuudessa. Onneks ilmeisesti kaikki muutkin on yhtä laiskoja kun minä ja siellä siis kiersi koko päivän sellanen pikkuauto, joka vei ihmisiä ympäriinsä. Se oli siis .. positiivinen yllätys.

Anyway siis pari ekaa päivää vaan loikoilin rannalla ja uima-altailla päivällä ja illalla nukuin :D Niiden parin päivän jälkeen sitten illalla jopa mentiin illalla vähän kattelemaan meininkiä, mitä hotellilla oli tarjolla. Baarimikko iski totaalisesti silmänsä muhun - joten en siis maksanut juomiani ollenkaan. Ja samassa hotellissa oli siis muitakin samaan perheeseen kuuluvia (oon jo ihan sekasin että kuka on kenenkin serkku tai täti tai setä, siskonpoika tai koirankaimanpissattaja) mut jokatapauksessa siellä oli joku mies (joka siis oli sukua mun hostmamalle jotenkin) ja se opetti mua tanssimaan salsaa ja merengea - ei mitään havaintoa, miten se kirjotetaan suomeks. Siitä on kuvia ja videokin.

2011246.jpg


Sain ihan kipeet rakot jalkoihin, koska tanssin ilman sandaaleita, koska niiden kanssa oli hankala tanssia :D

Ja mua luultiin parikin kertaa paikalliseks. Olin aika otettu.

Ja opin pikkasen tanssimaan swingiä. Swing on tanssi, jota tanssitaan vaan ja ainoastaan täällä.

Noo sitten yhtenä iltana mentiin taas altaille ja siellä oli siis ohjelmaa lapsille. Nooh, olin tanssinut juontajan kanssa aiemmin, niin eiköhän se hemmetti tullu ja vetänyt mut sinne perhananan lavalle ja leikkimään niiden kanssa. Loppujenlopuks siis ne pistin mut tanssimaan Gasolinaa kaiken sen yleisön edessä :D Voivoi, onneks ei hävettäny tai mitään. Mut olinpahan hotellin ainut eurooppalainen, joten sain kovat kannustukset yleisöltä.

Oli tosi mukavaa. Mitä nyt täällä on ihan mieletön määrä hyttysiä ja muita, jotka siis suorastaan rakastaa mua yli kaiken. Mun jalat on ihan kamalan näköset, kun sitten vaikka yritän olla raapimatta, niin unissani raavin ihan mielettömästi. On mulla hyttysmyrkkyjä vaikka kuinka montaa erilaista. Jos mä suorastaan KYLVEN niissä, niin joo ne auttaa. Jonkun verran. Mut minkäs teet. Toivottavasti ne tässä jossain välissä tottuu muhun, eikä enään pistä NIIN kamalasti.

Mutta siis summa summarum, oli mahtava reissu. Ja ilmeisesti jään tänne perheeseen, koska hostmama kysy multa, että haluunko mennä joulun alla rannalle. :D Eeeeeei yhtään hullumpi idea.

Que se porten bien ;)