Nyt vois sanoa, etta tavallaan kyrpii. Olin siis viikonlopun kipeena. Perjantaina herasin aamulla ja kun menin suihkuun ja puin normiunoformun paalle hostmama sano, etta sulla on tanaan lentopalloa, etta mikset laittanut sita toista uniformua (shortsit yms.). No sanoin, etta tuntuu et oisin vahan kipee, et ehka parempi, etten pelaa lenttista tanaan. Niin se sai kamalan slaagin ja sano et mun pitaa soittaa sille, jos tuntuu silta. Etta jos en voi hyvin yms. No se sit kirjotti mulle lupalapun, et voin lahtee klo 11 koulusta kotiin. Kun taalla tosiaan tarvitaan erillinen lupalappu jos haluu lahtea aikasemmin pois koulusta.Aika hanurista sinallaan. Ja ottaa paahan niin pirusti kun hostmama ja hostsisko vaan selittaa et: "niin sen siita saa. Kavelit sillon ja sillon ilman kenkia sisalla JA NYT OOT KIPEE HAHAHAHA. Sa et kuule tiedakaan miten flunssa voi olla taalla kova.Mee nyt ostamaan tata ja tata laaketta (Panadolia)" Ma siin sillee suoraan sanottuna vittuuntuneena. Ihan kun ei ois muutenkin tarpeeks kipee olo, ja sit noi yhet selittaa kaikkee sontaa. Eika mun kielitaidolla kamalasti ruveta viel vaittaa vastaan. Menin sitten ostamaan Panadolia, mut en ottanu niit pillereita, koska mun olo parani koko ajan. Ja hostmama intti koko ajan et OTITKO NE PERKELEEN PILLERIT JO? EI ET VAI? MIKS ET? MIKS? MIKS? MIKS? No sit en jaksanu enaa sita sen itkemista ja sanoin et OKEI OTIN NE PERKLELEEN PILLERIT. Vaikka ma mitaan oikeesti ottanu. Mut sainpahan hostmaman hiljenemaan. Koko ajan ne on kyselemassa, et onko ok, onko sulla kuumetta yms. Sit sanoin et yolla herasin siihen, et oli niin pirun kuuma ja naa sillee JOO SULLON KUUMETTA. Ja ma sillee "No mita persetta?" Anteeks kielenkaytto, mut ottaa paahan.

Ja tanaan paivalla kun olin mun huoneessa ja pelasin Stepmaniaa, kun ei mulla ollu muutakaan tekemista ja hostmama kulki mun ohi ja rupes selittaa jotaa et "Kato nyt sun posket on ihan punaset, oot ihan punanen" ja kokeili mun katta "ja oot ihan kuuma" .. olin sillee et KAI NYT HEMMETTI MULLA ON KUUMA KUN MUN HUONEESSA ON JOKU 60 ASTETTA LAMMINTA. Se on kun sauna, hemmetti sentaan. Mut ei toi sita tajua. Se on tottunu. Ja kun naiden posket ei punota, vaikka niilla olis kuinka kuuma. Ihan kakkapaa toi on valilla.

Mut jokatapauksessa, huomenna uuteen perheeseen. Koulun jalkeen. Tanaan siis pitaa ruveta pakkailemaan. Pidetaan peukkuja et olis ees mukava perhe.