Ja lähdön hetket lähenee.


Vitsi. Näin yön pikkutunteina sitä ajattelee kaikkea jännää. Ja mulla olisi NIIIIIIN paljon kerrottavaa. En tiedä mistä alottaa.

No jos nyt vaikka siitä että EF on aika anaalista välillä. _Unohtivat_ lähettää mulle viisumihakuohjeet. Muut sai yli viikkoa aiemmin kun mä. Lähtöön kuitenkin aikaa vajaat kolme viikkoa. Kyllä ne vaan aina laskut muistaa lähettää..

Oon kärsinyt tänään ihan kamalasta hedarista koko päivän. Sekin osaa olla aika anaalista.

AINIIN, ja jonkunmoisia läksiäisiä pitäisi ilmeisesti viettää. Kaikki tutut ovat toki tervetulleita. Multa saa lisätietoja niistä sitten.

En oikeesti tiedä miten selviän ilman kahta tiettyä ihmistä. Vuodessa ehtii tulla jo kovakova ikävä.

Hirvee kun en edes tiedä, mitä mun pitäisi pakata. Saan ottaa matkatavaroita 20kg plus käsimatkatavaroita 6kg. Jo pelkkä läppäri painaa jo jonkun verran :S. Meinasin sen kuitenkin käsimatkatavaroihin ottaa mukaan. En uskalla matkalaukkuun pistää, kuitenkin mun tuurilla se häviää - vaihtoja on kuitenkin aika paljon. Tai no, kaks. Tosiaan 18.7. on lähtö Helsinki-Vantaan lentokentältä. Siitä Pariisiin, Pariisista Miamiin (jossa ollaan sitten yötä) ja 19.7. Miamista Costa Ricaan. Voin vaan niin kuvitella, miten sekoilen niillä kentillä. Nooh, onneks meitä on ainakin kaksi suomalaista ilmapäätä sitten siel sekoamassa porteista.