Okei, viimeksi kun kirjotin niin se tais olla torstai, eikos? Joo, sen jalkeen on tapahtunut huimasti kaikkea.

Perjantaina menin illalla Patricialle. Huoh oli ihan kamalia vaikeuksia perheen kanssa, kun tosiaan jouduin menemaan taksilla. Ja tosiaan halusin paasta tosiaan pois tosta talosta. Siel oli ihan mielettoman kiree tunnelma kun torstaina tosiaan sitten paatettiin etta tama tytto vaihtaa perhetta. Tavallaan tuli ihan kauhee olo kun mun perhekin sano et ne haluu et vaihdan perhetta. Kylla ihan ymmarran - ma en kuitenkaan ole lahellekaan sita mita ne ilmeisesti musta odotti. Ne ilmeisesti ois halunnut jonkun joka olis seurana mun hostsiskolle koko ajan. Ja ma en pysty sita tekemaan. Tai siis etta ei musta ole 14- vuotiaan lapsenvahdiks. Perjantaina mun hostsiskon vatsa oli tosi kipee ja hostmama sano vaan etta se on varmaan syonyt jotain sille sopimatonta. Ja sit mun hostmama tyyliin pisti sen mun syyks. "Sun pitaa kattoa mita Maria Fernanda syo". No mista hemmetista ma voin tietaa etta mita se saa syoda ja mita ei. Mita, naytanko ma joltain lapsenvahdilta? Mutta tosiaan joo. Paatettiin sitten etta ma vaihdan perhetta. Sanoinkin mun aluevalvojalle etta mulla on yks tuttu, joka kysy etta haluunko tulla niiden luokse asumaan. Tosi jees juttu. Taytyy nyt vaan kattoa etta millon paasen muuttamaan sinne. Nain mun ei tarvitse vaihtaa kouluakaan, joka on tosi jees juttu.

No joo, tosiaan perjantaina menin sinne Patricialle. Oli tosi jees, kaytiin vuokraamassa leffa ja nainpainpois ja kaikki meni tosi kivasti. Lauantaina sitten paatettiin lahtea Mall San Pedroon, eli siis laheiselle ostarille shoppailemaan ja muuta. Viettamaan aikaa ja syomaan :D Ostareilla on kiva kayda, mut arsyttavaa kun siella aina tulee syotya niin pirusti. Oltiin puhuttu aiemmin etta olis kiva kayda manikyyrissa - ja etta taalla ne on paljon halvempia kun Suomessa - ja kaveltiin sitten yhen sellasen paikan ohi, missa ne tekee manikyyreja, pedikyyreja ja siin oli kampaajakin samalla. Mentiin sit sinne manikyyriin, makso muistaakseni 3200 colonia tai jotain. Eika ollu kylla mitenkaan hyva. Sanotaanko etta ma kylla pystyn ite tekemaan paremman manikyyrin kun mita se teki. Etta se siita sitten. Mut kuitenkin paatin siina sitten samalla menna kampaajalle. Ja mitenkas sitten kavikaan. Tukka lyheni varmaan 20cm ja vari vaihtu tosi tumman ruskeeks :D Etta nain. Ainakin kaikki huonot latvat lahti pois. Etta nyt aiti ja mummi voi olla tyytyvaisia, ei tarvii enaa itkea siita :D Mut mun tukka on johonkin about olkapaille asti. Se tuntuu niin lyhyelta. Pistan kuvia jossain vaiheessa. Siina sitten kun oltiin tultu sielta ostarilta lauantaina niin lahettiin yksiin pippaloihin, jotka oli lahella Patrician taloa. Siella oli aluks tosi kuivaa, ajattelin etta porukka olis heti tullu meilta kyselemaan etta keta me ollaan, mista me tullaan yms. Mut ei mitaan. Se oli aika kummallista. Yks oli ihan hullu suomi- friikki. Ja ylisti Suomea maasta taivaaseen, vaikkei loppujenlopuks tiennyt Suomesta muuta kun HIMin ja The Rasmuksen. Etta sehan mukavaa. Muttamutta, kirjottelen joskus myohemmin kun on enemman aikaa ja vahemman halinaa ymparilla.

Ps.

Naytan ihan aitilta kun mulla on lyhyt tukka :S:S:S IHAN saman nakonen.