Okei, nakojaan siita on paassyt vierahtamaan vahan turhan monta paivaa kun viimeksi tanne kirjoitin. Ja asiaa olis vaikka kuinka ja paljon. En edes tieda mista alottaa. Jos vaikka paiva kerrallaan.

Viime perjantaina oli siis aitienpaiva ja meilla oli koulusta vapaata. Olin ostanut mun hostaidille sellasen pienen pedikyyrisetin johon kuulu vaaleenpunaset varvastossut ja kaikki. No ajattelin etta aitienpaivana tehtais jotain, mentais ulos syomaan tai jotain. Mut mita viela. Koko paiva istuttiin sisalla tekematta yhtaan mitaan. Mun paivan kohokohta oli kun paasin kaymaan kaupassa ja ostin limun. Paiva oli ihan mielettoman kaunis, aurinko paisto ja lamminta oli varmaan joku 30 astetta vahintaan. Kysyinkin mun perheelta etta minka takia me ei tehda mitaan? Siis ehdotin et mentais vaikka leffaan, ulos syomaan tai jotain. Etta tehtais jotain _perheena_. Hostmama vaan nauro mulle ihan hulluna ja sano jotain epamaarasta. Se masensi aika paljon. No ei siina sitten, ajattelin et ok ehka me lauantaina sitten tehdaan jotain. No niin koitti lauantai ja mita me tehtiin - ei sitten mitaan. Paivalla mun perhe rupes tivaamaan multa etta minka takia oon surullinen. Sanoin vaan etta en oo surullinen, oon tylsistynyt. Kun en voi tehda sitten niin yhtaan mitaan. Noooo sitten mun hostmama sano mun hostsiskolle et meehan hakemaan se domino. Ja enhan ma nyt voinut sanoa etta ei kiitos, etta en halua pelata dominoa :S Joten siina sitten seuraavat kaksi tuntia jouduin pelaamaan DOMINOA. Voitteko kuvitella :S Mina, joka lahdin Suomesta taynna elamanintoa ja halua kokea uusia juttuja ja tutustua uusiin ihmisiin yms., istumassa sisalla pyorean poydan aaressa pelaamassa DOMINOA. Okei sillon kylla masennuin koko loppuillaksi. Sillon kylla tuntu etta ei hemmetti tasta tuu yhtaan mitaan.

Okei, monille oonkin jo kertonut etta mulla siis on tallanen yks kaveri taalla, jonka tunsin jo ollessani Suomessa. Lauantaina sitten sovin tan kaverin kanssa, etta nahdaan sunnuntaina yhella ostarilla. Toki varmistin hostmamalta yms. etta on ok. Hostmama sano siihen sitten etta ok, mutta en voi menna yksin. Etta hostmama ja hostsisko tulee mukaan. No ei siinakaan sillee mitaan, mulle oli ihan sama. Kunhan paasisin siita talosta ulos vahaksi aikaa. Niin sitten koitti sunnuntai. Lahdettiin hostmaman ja hostsiskon kanssa. Ja meidan piti ottaa taksi, koska sato ihan hulluna. Kadut tulvi yms. Normipaiva taalla. Mut mun piti yksin maksaa taksi - after all minahan se halusin lahtea moikkaamaan kaveria. Nojoo, ei mut oikeesti kylla musta toi tuntu vahan holmolta. Mut minkas teet, mun perheella vaan ei oo rahaa. Sanoin mun hostaidillekin mm. siita etta kuinka haluisin syoda enemman hedelmia ja vahemman kunnon ruokaa. Ihan vaan ton selan vuoks (selitin siis tosiaan sille koko jutun tost selasta). Ja mita se sano, "Ok, mutta sun pitaa ostaa ne hedelmat ite). Kerroin mun luokkakavereille tasta ja ne oli ihan kauhuissaan. Ne sano mulle et niiden mielesta mun ei oikeesti pitais joutua maksamaan mun kaikkia takseja, hedelmia ja muita. Ne oli ihan yksimielisesti sita mielta etta taa perhe ei tiennyt mihin ryhtyi sillon kun suostuivat ottamaan vaihtarin kotiinsa. Ja oon nayttanyt mm. kuvia meidan suihkusta ja muusta ja mun luokkakaverit on ihan sita mielta, etta mun perhe on ehka siita koyhimmasta paasta. Taisiis. Jos miettii niita kaikkia perheita, jotka ottaa vaihtarin, niin taa perhe on sielta koyhimmasta paasta. No mutta siis sunnuntai meni ihan kivasti Nestorin kanssa siella ostarilla. Vahan vaan arsytti kun paastiin takasin kotiin niin mun perhe koko ajan puhu Nestorista ja vihjas sillee et olisin ihan ihastunut siihen. Taalla ilmeisesti ei oo ihan normaalia etta tytto ja poika on kavereita. Kumma juttu. Oon sanonut niille ihan sikamonta kertaa etta uskokaa nyt jo, Nestor ei kiinnosta mua patkan vertaa ja silla on tyttoystava. Aluks se oli ihan hauskaa et ne jakso puhua siita, mut nyt se rupee jo kyllastyttaa.

Niin sitten koitti maanantai. Mita tapahtui maanantaina? Ei kai juurikaan mitaan. Muistan etta olin tosi hyvalla tuulella kun lahdin koulusta ja kun paasin kotiin, masensi ihan sikana. Se koko ilmapiiri ja kaikki siella kotona. Se on vaan tosi ahistava.

Tiistai. Oli tosi mukava paiva koulussa ja taas kun paasin koulusta niin suoraan sanottuna vitutti niin suunnattomasti perhe ja kaikki ettei mitaan rajaa. Joten sitten kun menin kotiin, meninpa suoraan nukkumaan. Vasytti, oli tylsaa ja ajattelin etta ehka on parempi etten kommunikoi mun perheen kanssa niin, koska otti paahan niin mielettomasti. Joten istuttiin sitten keittion poydan aaressa ja syotiin. Hostmaman sisko rupes kyselee kaikkee et miks oon surillinen. No en ollu surullinen, olin vaan mielettoman tylsistynyt. No sanoin sit vaan et oon vasynyt. Hostmama rupes sit selittamaan etta kuinka on huolissaan siita etta oon aina vasynyt. Etta syonko jotain laakitysta tai jotain siihen vasymykseen. Ja oonko Suomessa nain vasynyt. En sit jaksanut ruveta selittaa et kuinka koulupaivat on oikeesti aika pitkia ja kuinka mulla vaan ei riita energiaa enaa koulupaivan jalkeen. Varsinkaan kun ei oo oikeesti mitaan tekemista. Oikeesti siis koulupaivan jalkeen mun pitais istua niiden kanssa koko loppupaiva siina pienessa keittiossa juttelemassa. Etta mun pitais osallistua enemman perheeseen. Mut millas osallistut kun perhe on tallanen. Mun ei tarvitse kun naha mun hostsiskon naama ja se saa mun adrenaliinin liikkeelle :S Ei tassa oo mitaan jarkea. Illalla sitten oli sellanen tan provinssin vaihtareiden ja niiden perheiden kokoontuminen mun koululla. Oli ihan kiva. Kaytiin lapi monia turvallisuusjuttuja ja muuta. Ja mulle oli ihan taysi yllatys etta aina kun lahen jonnekin, vaikka en tarviskaan rahaa ollenkaan, niin pitaa olla jonkun verran rahaa mukana. Jos joku sattuu saamaan paahansa ryostaa mut, niin etta mulla on edes jotain mita antaa. Muuten ne saattaa tappaa mut ihan muutenvaan, huvikseen, suutuspaissaan tai muuta. Etta kivakiva juttu. Taidanpa menna varjaamaan hiukseni ruskeiks, ihan vaan jotten herattais niin paljon huomiota :S Okei jos suuni meen avaamaan jossain, niin kaikki varmasti huomaa etten oo taalta kotosin - eli oon siis kaveleva lompakko. Mut jos varjaan hiukseni just sellasen tylsan ruskeeks kun taalla on kaikilla, enpa erotu enaa niin paljoa :D Joten.

Mut varmaan huomenna paasen juttelemaan mun aluevalvojan tai jonkun kanssa tasta perhejutusta. Kun ei tasta oikeesti vaan tuu mitaan. Toi perhe on kamala.

Mut koulussa on paiva paivalta kivempaa. Tein itelleni yks aamu yhen ranskanletin ja toisena paivana kaks ranskanlettia. Porukka taalla on ihan ihmeissaan etta mika se tammonen letti on. Oon tehny niit varmaan jo jonkun miljoona.