Hmmh, huomenta! Jeij, sain itseni hommattua kipeäksi (saa onnitella), joten nyt mulla on runsaasti aikaa kirjoitella ja sepitellä omiani. Ajattelin, että mun olisi ehkä hyvä "opetella" ja totutella kirjoittelemaan omaa blogia. Kuitenkin olisi tosi mukava pitää ihmisiä täällä Suomessa ajan tasalla sitten kun lähden melkein maapallon toiselle puolelle. Siis tosiaankin, lähden vaihto-oppilaaksi Costa Ricaan. Hieman jännittää jo nyt, vaikka lähtöön jo vielä .. O.o juuri laskin.. 4,5kk. Voi herranjumala. Pitää ruveta nyt tosissaan järkkäämään sitä pyykkistä *grin*. Heinäkuun puolessavälissä luen blogejani taaksepäin ja naureskelen kuinka pyykkishaaveet olivat turhia *hihi*. No ei vaiskaan. Lähtisin lenkille ja salille ja vaikka mitä, mutta kun olen kipeä. Blah. Luin juuri yhden galleriasta bongaamani tytön Mexiko- blogia. Tämä oli joutunut perheeseen, jossa vain yksin jäsen puhuu englantia, hänkin perin ontuvasti. Huh, mitäs jos mulle käy noin? Nooh, kai siinä sitten sitä espanjaa oppisi noin pakon edessä. No jooh, kaikesta selvitään sitten kun sen aika tulee. Mietin että voisin ottaa oman läppärini mukaan. Näin voisin pitää yhteyttä Suomeen vaikka tämän blogin avulla. Täytyisi myös etsiä jonkunlainen hyvä mutta halpa kamera, jonka voisi sitten ottaa mukaan. Kyllä kai tekin haluatte nähdä kuvia sieltä? Ja videoita. Ja porukka saa sitten lähettää mulle sinne Fazerin sinistä ja villasukkia, jos mulla tulee ikävä niitä ;D Että näin tällä kertaa. Kirjoittelen varmastikin vielä myöhemmin, huomenna, ylihuomenna tai viimeistään silloin kun tulee taas asiaa ^^ ¡Hasta luego!