En edes tieda mita kirjottaa. Ei kai mulle edes kuulu mitaan sen ihmeempia. Tanaan listasin asioita mita tuun tekemaan sit kun paasen Suomeen. Tiedan, nain ei sais koskaan ajatella. Mut mulla oli tosi tylsaa tunnilla, kun en ymmartanyt sitten niin mitaan. Tosin johtu ehka siita etten kuunnellut :S Mut kuitenkin:

Asianomaisilta ei edes kysyta mitaan, ne vaan joutuu tekemaan tat kaikkee mun kanssa. Piste (vaikka oikeesti tahan kohti kuuluu tulla kaksoispiste)

- Meen ostamaan Fazerin sinista ja Pandan lakuja (IKAVA lakuja :S)

- Meen mummille ja vaarille yoks (niilta ei edes kysyta, tiedan etta ne haluaa (?). Ja haluun lauantaimakkaraleipia ja kaakaota, just niinkun sillon kun olin pieni. Pyoralla kuitenkin meen sinne.)

- Meen spinnaamaan, jamittamaan ja lenkille.

- Meen Nediin kahville (toisin sanoen istumaan koko illaks ja syomaan jaapaloja)

- Tehdaan Noorankanssa jotain herkkuruokaa (Nooralta ei kysyta, se suostuu tietenkin (?))

- Mennaan mummin ja vaarin kanssa uimaan, sillee kun tehtiin ku ma olin pienempi.

- Haluun menna myltsille istuskelemaan ja paistattelemaan paivaa - pyoralla tietenkin.

- Ainiin ja sita ajokorttia pitais kai ruveta sit kattelee (mulle on luvattu sponsorointikin jo, niin ei oo siita kiinni) :DD

Hmmh. Olis mulla varmaan vaikka kuinka ja paljon kirjotettavaa mut nyt just en jaksa keskittya kirjottamiseen. Mulla on nalka ja mietin etta miten saan rahaa vaihdettua. Ja mulla on nalka, nalka, nalka. Huh. Etta silleen.