Okei, ensinnakin oon kipee. Sain flunssan ja hostaiti on IHAN paiseissa. "Voin kylla soittaa jollekin tuolla toimistolla, et ne vie sut laakariin" "osta sitajatata laaketta" (panadolia siis) Ja mulla on vaan vahan tukkonen olo, ei muuta. No mut ei haittaa, koska:

Viime keskiviikkona siis mulla oli tapaaminen koulun rehtorin ja mun aluevalvojan kanssa. Paasin siis vahan vuodattamaan, etta mitas hemmettia taa nyt on kun ei uutta perhetta kuulu niin mistaan. No okei, en vuodattanut. Sanoin vaan aluevalvojalle et nyt ihan oikeesti, 7viikkoa on aika pitka aika kun oon odottanu. No eilen se sitten soitti mulle ja sano, etta silla on mulle uus perhe. Se on tassa ihan "lahella" - tarkottaen siis etta samassa provinssissa viela - joten jatkan samassa koulussa. Mut se on vaan valiaikanen. Sen jalkeen voin valita kahen provinssin valilla -Alajuela tai Guanacaste. Molemmat kuumempia kun Heredia, jossa nyt asun. Guanacaste on turvallisempi, mut siella nyt taas sitten ei oo yhtaan mitaan. Mut siella on kauneimmat rannat. Tosin, se on kylla aika iso provinssi. Jaaa. Nojoo. En tiia, taytyy nyt kysella, jos saisin jotain tietoa siita Alajuelan perheesta. Mun aluevalvoja ei kylla yleensa tykkaa antaa mitaan tietoja. "Me valitaan se perhe sulle" blablabla. Taytyy nyt katella. Maanantaina jokatapauksessa meen siihen uuteen perheeseen.

Mut nyt pitaa menna kotiin - mun aluevalvoja lupas soittaa ja kertoo siit perheest enemman.

Chao.