... Ja vahanko arsyttaa ettei nailla oo aakkosia taalla. Tai siis nappaimistossa.

 

On menny kyl ihan hyvin sillee. Pari ekaa paivaa oli ihan kamalia. Koko ajan sai vaan olla itku kurkussa. Nyt rupee jo hetkittain helpottamaan. En vaan saa lapparille millaan Internetyhteytta. Etta osaakin olla hankalaa. Kylla sita huomaa etta korvessa ollaan.

Perhe on tosi mukava kyl. Sillee. Mut toi hostsisko on niiiiiiiin arsyttava. Se vois mun puolesta vaikka hypata kaivoon. Se oikeesti seuraa mua kun hai laivaa. Ja se on tosi ilkeekin viel kaiken lisaks. Nooh, onneks koulut alkaa koht (tiistaina) niin mun ei tarvii katella sita. Paitsi etta se on mun kanssa samassa koulussa. Mut koulusta onneks kuitenkin ainakin pitais saada uusia kavereita. Juttelin just yhen toisen suomalaisvaihtarin kanssa. Silla alko jo koulu ja se ainaski sano et se sai valehtelematta ainakin 50 uutta kaveria :D Siistia. Sit se tytto ja sen perhe kutsu mut sunnuntaina niiden kanssa johkii mokille tai johki. Taytyy nyt toivoa etta toi mun hostaiti paastais. Kylla se varmaan paastaa.

Taal on muuten liikennekulttuuri ihan hullua. Porukka on oikeesti saanu ajokorttinsa jostaa muropaketista. Eika taal oo ees kunnon kavelyteita. Taalla saa menna sillee tyyliin ojanpenkkoja pitkin.

Ja tosiaan, talokin on tosi alkeellinen. On mulla oma huone onneks sentaan. Ja sanky narisee. Jajaja. Vaikka mita. Ma niinku niin haluun jo kouluun. En kylla koskaan ajatellut etta haluisin nain kovasti kouluun :D Etta repikaa siita huumoria.