Okei, ja jos vaikka nyt sit ihan ajan kanssa. Tasta ajasta joudun maksamaankin viel. Tosin, en paljon mitaan. Kaks tuntia on jonkun euron. Mut ei ne kylla voi enempaa pyytaakaan kun ei tassa oo ees aakkosia tassa nappiksessa.

Mut voisinpa vaikka vuodattaa hetken tosta hostsiskosta, jonka voisin vaikka hirttaa. Okei, ei siina mitaan etta ihminen on pikkuvanha mut toi menee jo liiallisuuksiin. Kiitosvaan, osaan ylittaa kadun itse. Ajatteli toi sisko mita vaan, niin kahteen suuntaan katsominen ei ole mulle liian haasteellista. Ja kylla, mulla on kaksi silmaa ja naan niilla. OSAAN katsoa jos ulkona sataa etta otan sateenvarjon mukaan. Ja kylla, huomaan jos mulla on kylma, niin osaan pistaa hupparin paalle. Ja kassallakin osaan asioida ihan itse. Jos en kuule, mika on loppusumma, kysyn sita. EI TARVITSE TOISTAA JOKA IKINEN KERTA IHAN KUN OLISIN KUURO. Pplah. Etta sellanen ihana sisko mulla. Onneks mulla on Suomessa veli, jota ei kiinnosta mita teen. Niin se ei yrita leikkia mun aitia. Etta mulla on nyt sitten tosiaan kolme aitia. Kiva juttu, kiva juttu.

Mut perheen kanssa tuun toimeen kylla paiva paivalta paremmin. Tai siis kun mun kielitaito karttuu, niin voin jutella hostmaman kanssa enemman. Ne on kyl ihan kivoja hetkia kun istutaan poydan aaressa ja jutellaan niitanaita hostmaman kanssa. Ja hostmaman siskon (joka tosiaan asuu samassa talossa) kanssa on ihan kiva jutella kanssa. En vaan ymmarra laheskaan kaikkea mita se sanoo,joten meilla on pieni ongelma sinansa. Mut se on hirveen mukava.

Orava kaveli tanaan mussa. Hostmama tuli hakemaan mut huoneesta kun olin vaihtamassa koulupukua pois. Vei mut takapihalle ja siel seiso Martha (tati) ja orava kiipeili sen paalla. Se sano mulle et tuu tanne, et ei taa orava pelkaa. Menin, ja se tuli kiipeilemaan mun selkaan. Johan oli outoa.

Ainiin, ruoka taalla on tosi monipuolista.Riisia ja papuja. Riisia ja papuja. Papuja ja riisia. Riisia ja papuja. Papuja ja riisia.... Varmaan tajusitte. :D Ja tosiaan eka ihmettelin et mikahan ihmeen hedelma se on kun maistuu ihan perunalta. Myohemmin tajusin, etta se olikin porkkana, joka oli keitetty tai hoyrystetty tai jotain. Tosi outoa.

Mut koulu on taalla tosi erilaista. Ajattelin et oikeesti pitais opiskella niska limassa. Paskanmarjat :D Ei meilla ole edes kirjoja. Tai no, on kirjat. Mut rehtori sano et ne on niin kalliita, et vaihto-oppilaiden ei tarvii ostaa niita. Joten.. ei mulla oo mitaan tekemista. Koulupaivat tosin on kyl ainakin keskimaarin pidempia kun Suomessa. Mun pitaa herata joka aamu viidelta (kuvitelkaa, viidelta). Bussi lahtee joskus 6 jalkeen. Ollaan koululla n. 6. 30 ja tunnit alkaa 7.30. Koulu tosiaan on 7.30-14.45. 7.30-9.00 tunti, 20 min tauko. 9.20-11.30 tunti, lounas 30min 12.00-1.30 tunti, 10 min tauko ja 1.40-2.45 tunti. Aika kipeeta. Ainakin istumalihaksia saa kehitettya.

Pistan tanne ton paikan osotteen joku paiva. Nyt taas unohdin ottaa sen mukaan.

Kommentteja on aina kiva saada. Ja on ihan mielenkiintosta kartottaa et lukeeko nait edes kukaan muu kun aiti ja Tiina.

Tiinahei, niin varmaan loysit tan vahingossa. Saleen stalkkaat mua ;) Eivaan, kiva et kayt lukemassa.