Nain viimeyona ihan sairasta unta. Nain unta et hostmama sano et aina ennen kun meen sankyyn, niin kannattaa kattoa ettei mulla oo mitaan unikavereita siel. Tarkottaen siis kaikenmaailman otokoita ja liskoja. Juontaa juurensa varmaan tasta:

Tossa muutamia paivia sitten nain sellasen ihan kipeen liskon mun huoneen seinalla. Hyi. Ja sit eilen. Kun olin juomassa kahvia joskus iltapaivalla, niin tormasin sellaseen hirmujattimutanttitorakkaan. Hyi. Taisin sittenkin saapua elaintarhaan.

Sit tanaan kun kavin aamulla suihkussa, katoin seinalle ja siel oli sellanen jattihamahakki. Ne jotka tuntee mut, varmaan tietaa, kuinka paljon ma hamahakkeja rakastan. Mut se oli oikeesti sellanen.. Siis.. Ihan samannakonen kun mita Suomessa on lukit, mut about viis kertaa isompi kun se. Jahmetyin vahaks aikaa paikalleni ja mietin et mitahan ihmetta ma nyt teen. Paatin sit vaan nopeesti yrittaa suihkutella loppuun ja sit lahtea. Sit katoin toiseen seinaan, ja siin oli sellanen keltanen, tosi yokottava pikkuhamahakki. Sit kyl meinasin oikeesti juosta hemmettiin sielt suihkusta. Ja varmaan muuten oisinkin juossut, mut mulla oli hoitoaineet paassa. Joten mun piti huuhdella ne, ja sit lahin vahan vikkelaan sielt suihkusta.

Ikavakin rupee kai pikkuhiljaa hellittaa. Taidan ehka kohta alkaa kotiutumaan tanne.