Taalla sita nyt sitten ollaan. Melkein toisella puolella Costa Ricaa. Tosin en yhtaan tieda, kuinka kauan tuun olemaan tassa perheessa. Taalla on aiti ja tytar - vaan. Ja niin hemmetin kuuma. Mun aluepaallikko haki mut tanaan aamulla sielta toisesta perheesta ja ajettiin yhessa sit nelja tuntia tanne. Se sano etta puhun jo yllattavan hyvin espanjaa. En tiia, kai se sit on niin. Mut olin aika ylpee, koska mun aluepaallikko puhuu ihan kasittamatonta spanglishia, ja ma en sanonu sanaakaan englantia koko matkan aikana. Eivaan, sanoinpas. "Toothpaste" :D Ei muuta.

Aww, oon innoissani tasta. Ja nailla on aika kiva talo.

Ja mun huone on vaaleenpunanen.

Mut ilmottelen kun tiedan, miten taa perhejuttu oikeen menee.

Ajattelin vaan sanoo et oon hengissa :D (Ainakin toistaseks - taalla nimittain on perhanan kuuma)