Lahopää kun olen, unohdin muutamia asioita. Ihan ensimmäiseksikin tässä siis uusi, pysyvä osoite:

Ana Cecilia Barrios Acevedo c/o Iina Lindholm
200 metros norte y 15 al este del C.A.I.
Detrás de A.D.E.P.  Urbanización Chorotega
casa #23 J
Cañas, Guanacaste
Costa Rica

Saa siis ihan huoletta lähetellä mm. SUKLAATA, LAKUJA, KARJALANPIIRAKOIRA, RUISLEIPÄÄ tai vaikka MÄMMIÄ jos siltä tuntuu :D Ainiin, äiti. Nyt olis hyvä aika pistää se Diprosalic tulemaan.

Niin tosiaan mitä unohdin sanoa, että tein tosiaan mun pippaloihin sitten makaroonilaatikkoa. Olisin halunnut tehä karjalanpiirakoita, mutta kun ei (yllättäen) täältä mitään ruisjauhoja saa hommattua, niin se jäi sitten siihen. Kyllä nää tais ihan tykätäkkin siitä. Sukuun kuuluu myös yksi sveitsiläinen mies, joka myös tuli pippaloimaan ja se on kokki. Maistatin sillä makaroonilaatikkoa ja se jopa piti siitä. Kivakiva juttu.

Yks nainen toi sinne mulle pippaloihin jotain ihme lientä. Näytti ihan joltain kanakeitolta. Kysyin et mitä se on, ja se sanoki et on kanaa. Kun olin saanut vähän syötyä siitä, niin se paljasti et se tosiaan oli kanaa, mut ei ihan sitä osaa mitä ajattelin. Se oli jotain sydäntä ja muita sisäelimiä. Sen jälkeen oli kyllä oksennuksessa pitelemistä. Nainen siinä mun vieressä odottaa virne naamalla, että sanoisin jotain että miltä maistuu ymsyms. Valahdin kuulemma ihan kalpeeksi kun kuulin mitä olin just syönyt. Ihmekkös tuo, hyi hemmetti.