Okei, oon ollut aika laiska, enka oo jaksanut kirjotella. Tai no oikeestaan kun on aika huonot mahikset yleensa paasta koneelle, ja sitten kun paasen niin on kamala kiire. Mutta tosiaan, viime kerrasta on vierahtanyt jo tovi jotenka en edes tieda, mista aloittaisin.

Tosiaan perheen vaihdos ei oo viela ainakaan etenemassa mihinkaan. Tai siis mun pitaa soittaa mun aluevalvojalle tanaan ja kysya etta mitahan ihmetta se oikeen meinaa. Mua ei oo taas infottu niin mistaan. Koko ajan pitaa olla soittelemassa peraan ja kyselemassa etta josko arvon herrasvaki vois muakin vahan infota.

Hitto kun nyt ei jaksais kirjottaa blogia. Haluun menna kattomaan leffoja ja syomaan "himaan". Plus sitten etta jaadyn tanne just nyt. Tossa on ilmeisesti joku hemmetin tuuletin ihan mun vieressa, ja kastuin tanne internetkahvilaan tullessani. Joten..

Ens viikonloppuna tulee tayteen kaks kuukautta siita kun tulin tanne. Ja silti tuntuu etta vastahan ma tanne tulin. En tiia, aika kuluu nopeesti.

Taalla on kylma ja sataa koko ajan. Eilen oli ihan mieleton ukkonen, tais olla ihan meijan paalla Oli aika siistia - ja naa paikalliset on ihan kauhuissaan.

No joo, nyt mulla on sormet ja aivot niin jaassa, etten kertakaikkiaan pysty kirjottamaan lisaa. Haluun kahvia (taalla on muuten niin paljon parempaa kahvia, ettei mitaan rajaa).