Joku joskus sanoi, et yleensä kun ihmisillä menee hyvin, niistä ei kuule mitään. Siks en oo kirjotellu.

Täällä menee ihan mahtavasti. Mun perheeseen siis tosiaan kuuluu hostäiti ja mun ikänen hostsisko. Talo on pieni, mut tosi söpö ja siisti. Toisin kun se edellinen talo. Ja mulla on läppärillä vihdoin langaton netti. Kaikki täällä on niin rentoa. Ihmiset on täällä paljon rennompia kun mitä ne on pääkaupunkiseudulla. Kaikki on vaan \"pura vida\", hengailee ja pippaloi. Ja vaikka mun oma perhe on pieni - niillä on PALJON lisää perhettä. Hostäidillä on 11 sisarusta :D

Vielä en oo koulussa, mutta kai sekin asia selviää heti kun selviää, voinko jäädä tänne, vai pitääkö mun vaihtaa perhettä. Seuraava perhe olis vissiin joku ihan himorikas, mut en sit tiiä. Mun aluevalvoja sano et ne on vähän tiukempia. Et en sit tiiä, en haluu sinne. Mulla on täällä kaikki mitä tarviin.